Marketing & e-commerce workshops

Workshops —

Wil jij meer grip op je marketing activiteiten of het maximale halen uit software of kanalen? Deze workshops helpen je daarbij om de volgende stap te zetten.

Workshops —

Wil jij meer grip op je marketing activiteiten of het maximale halen uit software of kanalen? Deze workshops helpen je daarbij om de volgende stap te zetten.

E-commerce coach

Intro —

Om marketing & e-commerce managers te inspireren heb ik twee workshops ontwikkeld. Afhankelijk van het vraagstuk wat jij als klant hebt kan ik de juiste workshop selecteren om het team en/of het managementteam nieuwe inzichten geven.

Twee smaken —

E-commerce

Bij een e-commerce workshop zoomen we in op de quick-wins van het e-commerce beleid. De sessie is aan de hand van de e-commerce piramide erop gericht om effectieve output te genereren. Na afloop van deze sessie heeft het e-commerce team nieuwe inzichten om doelgericht door te kunnen pakken..

Om draagvlak te creëren is deze workshop ook zeer geschikt voor stakeholders binnen jouw organisatie. 

Marketing

Met de marketing workshop nemen we de huidige marketingactiviteiten onder de loep en gaan we middels een snelkookpan op onderzoek uit waar jouw organisatie voor staat. Aan de hand van diverse insights over de organisatie en de klanten komen er hernieuwde inzichten op tafel om de volgende stappen mee te kunnen maken richting creatie van uitingen en de media inzet.

Twee Smaken —

E-commerce

Bij een e-commerce workshop zoomen we in op de quick-wins van het e-commerce beleid. De sessie is aan de hand van de e-commerce piramide erop gericht om effectieve output te genereren. Na afloop van deze sessie heeft het e-commerce team nieuwe inzichten om doelgericht door te kunnen pakken.

Marketing

Met de marketing workshop nemen we de huidige marketingactiviteiten onder de loep en gaan we middels een snelkookpan op onderzoek uit waar jouw organisatie voor staat. Aan de hand van diverse insights over de organisatie en de klanten komen er hernieuwde inzichten op tafel om de volgende stappen mee te kunnen maken richting creatie van uitingen en de media inzet.

Uitdagingen —

Deze workshop is voor jouw geschikt als je:
  • Onvoldoende nieuwe ideeën hebt om verder met e-commerce groeien.

     

  • Het niet lukt om de juiste prioriteiten voor doorontwikkelingen te bepalen.

     

  • Geen scherpe keuzes maakt met jouw organisatie.

     

  • Inzicht in data beperkt is.

 

  • Er een externe sparringspartner ontbreekt die met een frisse blik de webshop kan beoordelen.
e-commerce schema

Gratis e-commerce roadmap —

Na de workshop ontvang je kosteloos een kant-en-klare e-commerce roadmap die je kunt fine-tune voor jou organisatie.

Met deze roadmap neem je elk aspect van je webshop nauwkeurig onder de loep. Deze lijst bevat ruim 140 belangrijke controlepunten die allemaal speciaal voor jou zijn verzameld.

De checklist vertelt je precies welke stappen je moet nemen, waardoor jij met de juiste prio’s het beste resultaat kunt behalen. Dat klinkt goed toch?

Mijn visie —

Het succes van e-commerce zit niet alleen verscholen in het juiste IT platform of een goede online marketing strategie. Een e-commerce strategie wordt succesvol als de complete organisatie er achter gaat staan. 

Samen nemen we jouw webshop onder de loep om erachter waar je inkomsten misloopt.

Over mij —

Als eerste fulltime medewerker ben ik sinds 2011 betrokken geweest bij de opzet van onlyformen.nl. De focus van werkzaamheden lag op webshop optimalisatie, online marketing, opzet klantenservice en professionaliseren van logistieke werkzaamheden. Het e-commerceplatform groeit al sinds de start jaarlijks met dubbele cijfers, waardoor ik van hands-on medewerker kon groeien naar een managementrol.

Als verantwoordelijke voor de marketing en e-commerce, ben ik samen met een team van gedreven marketeers en e-commerce specialisten, dagelijks bezig geweest om de zichtbaarheid van Only for Men te maximaliseren en de (online) omzet te laten groeien.

Momenteel ondersteun ik als freelance Marketing & E-commerce manager organisaties met het realiseren van groei en professionaliseren van teams. Momenteel ben ik o.a. actief voor PLNTS.com, Fashioncheque, Rico Moda en Carpetright.

Naast mijn freelance werkzaamheden ben ik als bestuurslid betrokken bij MarketingMinds. Een club van 80 marketeers die vijfmaal per jaar bij elkaar komen om kennis te delen en te leren van marketingexperts. Ook ben ik actief deelnemer in een van de Shopping Tomorrow expertgroepen. Dit levert mij het voordeel op van een groot netwerk en voorziet mij in het continue ontwikkelen van mijn kennisniveau.

Tevreden klanten —

Tevreden Klanten —

Laten we samenwerken!

Interesse in een workshop? Ik plan graag vrijblijvend een kennismakingsgesprek om te onderzoeken wat we voor elkaar kunnen betekenen. 

Wij maken gebruik van 🍪’s – bekijk ons ​​privacybeleid voor meer informatie.