
Twee keer per maand ga ik met de e-commerce manager in overleg om de (e-com) roadmap te waarborgen.
Om de realisatie van het businessplan te waarborgen en kennis in het team te vergroten geef ik maandelijks management-, marketing- & e-commerce advies.
Het coachingstraject duurt minimaal 6 maanden omdat impact op het resultaat dan kan worden gegarandeerd.
Eén keer per maand vindt er een afspraak plaats op locatie en om kort op de bal te blijven vindt er ook één keer per maand een videocall plaats.
Twee keer per maand ga ik met jullie marketingteam / directie in overleg om de (e-com) roadmap te waarborgen.
Om de realisatie van het businessplan te waarborgen en kennis in het team te vergroten geef ik maandelijks management-, marketing- & e-commerce advies.
Eén keer per maand vindt er een afspraak plaats op locatie en om kort op de bal te blijven vindt er ook één keer per maand een videocall plaats.
Het coachingstraject duurt minimaal 6 maanden omdat impact op het resultaat dan kan worden gegarandeerd.
Het succes van e-commerce zit niet alleen verscholen in het juiste IT platform of een goede online marketing strategie. Een e-commerce strategie wordt succesvol als de complete organisatie er achter gaat staan.
In een samenwerking met de e-commerce manager streef ik er daarom naar om intern afdelingen aan elkaar te verbinden. Ook fungeer ik als schakel tussen de diverse externe bureaus waarmee wordt samengewerkt. Denk hierbij aan een online marketingbureau, reclamebureau en webbouwer.
De coaching gesprekken brengen nieuwe kansen aan het licht en geven vertrouwen om belangrijke keuzes te maken. Het coachingstraject duurt minimaal 6 maanden omdat impact op het resultaat dan kan worden gegarandeerd.
Om het coachingstraject te laten slagen is een ambitieuze e-commerce manager die graag wilt groeien van essentieel belang.
Als eerste fulltime medewerker ben ik sinds 2011 betrokken geweest bij de opzet van onlyformen.nl. De focus van werkzaamheden lag op webshop optimalisatie, online marketing, opzet klantenservice en professionaliseren van logistieke werkzaamheden. Het e-commerceplatform groeit al sinds de start jaarlijks met dubbele cijfers, waardoor ik van hands-on medewerker kon groeien naar een managementrol.
Als verantwoordelijke voor de marketing en e-commerce, ben ik samen met een team van (15 FTE) gedreven marketeers en e-commerce specialisten, dagelijks bezig geweest om de zichtbaarheid van Only for Men te maximaliseren en de (online) omzet te laten groeien.
Momenteel ondersteun ik als freelance Marketing & E-commerce manager organisaties met het realiseren van groei en professionaliseren van teams. Momenteel ben ik o.a. actief voor PLNTS.com, Doublepoint, Rico Moda, Claesen’s en Carpetright.
Naast mijn freelance werkzaamheden ben ik als bestuurslid betrokken bij MarketingMinds. Een club van 80 marketeers die vijfmaal per jaar bij elkaar komen om kennis te delen en te leren van marketingexperts. Ook ben ik actief deelnemer in een van de Shopping Tomorrow expertgroepen. Dit levert mij het voordeel op van een groot netwerk en voorziet mij in het continue ontwikkelen van mijn kennisniveau.
Wij maken gebruik van 🍪’s – bekijk ons privacybeleid voor meer informatie.